W naszej ofercie posiadamy szeroką ofertę dotyczącą podpisu elektronicznego, jego zastosowań, bibliotek programistycznych oraz wsparcia technicznego.
Podpis elektroniczny kwalifikowany oraz niekwalifikowany, znaczniki czasu oraz inne komponenty kryptograficzne dostarcza KIR - firma posiadająca rangę instytucji zaufania publicznego, będąca jednym z pierwszych w Polsce dostawców usług certyfikacyjnych - obecnie usług zaufania. KIR znajduje się w rejestrze Narodowego Centrum Certyfikacji od 2003 r.
Zestaw z nowym podpisem elektronicznym
-
W ofercie znajdują się zestawy z NOWYM podpisem elektronicznym:
- zestawy z podpisem elektronicznym kwalifikowanym:
- certyfikat kwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
- karta kryptograficzna Graphit z oprogramowaniem do jej obsługi;
- czytnik kart OK 3021 lub ACR39T;
- aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.
- zestawy z podpisem elektronicznym niekwalifikowanym:
- certyfikat niekwalifikowany ważny 1 rok lub 2 lata;
- karta kryptograficzna Graphit z oprogramowaniem do jej obsługi;
- czytnik kart OK 3021 lub ACR39T;
- aplikacja Szafir do składania podpisów elektronicznych.
- zestawy bez certyfikatu:
- karta kryptograficzna Graphit z oprogramowaniem do jej obsługi,
- czytnik kart z kablem lub mini.
Proponujemy w zestawach z podpisem elektronicznym czytniki:
ACS ACR39T - czytnik na kartę wielkości karty SIM.
Niewielki czytnik Plug&Play z interfejsem USB 2.0 przeznaczony do obsługi kart w formacie ID-000 (SIM) to kompaktowe narzędzie zgodne z rygorystycznymi wymaganiami dotyczącymi czytników kart inteligentnych. Niewielki rozmiar i zwarta konstrukcja sprawiają, że urządzenie to znajduje szerokie zastosowanie na stale rosnącym rynku kart elektronicznych.
Omnikey 3021 - czytnik na kartę wielkości dowodu osobistego.
Czytnik firmy HID Global współpracuje z większością kart procesorowych, z łatwą integracją z systemami operacyjnymi.
Zamów zestaw z nowym podpisem elektronicznym lub skontaktuj się z nami.
- zestawy z podpisem elektronicznym kwalifikowanym:
Odnowienie podpisu elektronicznego
-
Odnawiamy podpisy elektroniczne wszystkich centrów:
- KIR - SZAFIR
- Asseco - CERTUM
- PWPW - SIGILLUM
- Enigma SOI
- Eurocert
Certyfikaty odnawiane są drogą ONLINE (opcja zarezerwowana dla jeszcze ważnych certyfikatów KIR SZAFIR) oraz na nowych kartach kryptograficznych.
Komponenty programistyczne
-
Dla tych, którzy tworzą własne rozwiązania oparte o podpis elektroniczny proponujemy komponenty programistyczne Szafir SDK.
W ich skład wchodzą:
- biblioteka
- Wrapper dla C/C++/.NET
- Szafir SDK Web Module, a w nim:
- aplet Java
- rozszerzenie Szafir SDK Web wraz z aplikacją SzafirHost
udostępniające funkcjonalność składania i weryfikowania zwykłego i bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz znakowania czasem.
Pieczęć elektroniczna
-
Pieczęcie elektroniczne powinny służyć jako dowód wydania danego dokumentu elektronicznego przez daną osobę prawną, dając pewność co do pochodzenia i integralności dokumentu. Pieczęcie elektroniczne mogą być używane nie tylko do uwierzytelnienia dokumentu wydanego przez osobę prawną, lecz również do uwierzytelnienia wszelkich zasobów cyfrowych osoby prawnej, takich jak kod oprogramowania lub serwery.
Kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej wydawany jest wyłącznie z danymi podmiotu, który posiada osobowość prawną. Certyfikaty te zawierają pełną nazwę podmiotu, zgodną z danymi rejestrowymi oraz numer jednoznacznie identyfikujący podmiot (np. nr VAT). Certyfikaty te nie zawierają danych osób fizycznych.
W przypadku wątpliwości doradzamy jaki zestaw z podpisem elektronicznym należy wybrać - skontaktuj się z nami.
mSzafir - mobilny
-
mSzafir to kwalifikowany podpis elektroniczny, który złożysz bez użycia karty i czytnika.
Mobilny podpis elektroniczny mSzafir, który pozwala podpisywać pliki w formacie PDF, jest dostępny w dwóch wariantach:
w wersji jednorazowej
- do podpisania pojedynczego dokumentu
z potwierdzeniem swojej tożsamości, przy wykorzystaniu bankowości elektronicznej – obecnie PKO Banku Polskiego i Inteligo
z długim terminem ważności
- do podpisywania wielu dokumentów
- z potwierdzeniem tożsamości na jeden z trzech sposobów: online - z wykorzystaniem bankowości elektronicznej, przy użyciu standardowej wersji certyfikatu kwalifikowanego zapisanego na karcie Szafir lub w placówce KIR.
W przypadku wątpliwości doradzamy jaki zestaw z podpisem elektronicznym należy wybrać - skontaktuj się z nami.
- do podpisania pojedynczego dokumentu
Wsparcie techniczne
-
Posiadamy wysokie kompetencje w zakresie obsługi usług zaufania.
Udzielamy wsparcia technicznego przy instalacji i początkowej konfiguracji podpisu elektronicznego na komputerze użytkownika, pomagamy w procesie odnawiania certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych - od wypełnienia zamówienia po wgranie certyfikatu na kartę lub zainstalowanie nowego w systemie.
W przypadku wątpliwości doradzamy jaki zestaw z podpisem elektronicznym należy wybrać i jak go skonfigurować np. w Płatniku, eDeklaracjach, etc.
Szkolenia z e-podpisu
-
Na zamówienie Klienta prowadzimy szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego - jego konfiguracji oraz użytkowania (podpisywanie oraz weryfikacja dokumentów opatrzonych podpisem elektronicznym).
Omawiamy również aspekty prawne bazując na rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego oraz Rady UE - tzw. eIDAS oraz na ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.